Oo Helga Natt, ballongdansen och god mat!

Tjo och go kväll!
Nu är jag hemma från båten där jag firade min jul.
Jag hade det väldans trevligt.
Det är inte ofta man bada bubbelpool på julafton.
Vi avslutade våran julafton med att se på 4st av personalen dansa ballongdansen.
Inte alls fel att sluta julafton att se 4st nakna killar, haha...grr!
Ja, men jag har haft en fil julafton, I´m happy!
Hoppas ni hade en awesome jul och till er som firar idag:
GOD JUL!!!


Bilder på hela outfiten kommer...;)

Söta små rumpor!

MODIGA KILLAR!!

Mycket fina låtar fick man höra!
Hörde Oo Helga Natt typ 4 gånger, nu kan vi den låten, thihi.



Kommentarer
Postat av: anna

är det en tradition för er att fira jul på en båt? Det låter väldigt kul ialla fall!;) kramis<33

2011-12-26 @ 13:30:59
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0