J*vla sur-gubbe!! Låt oss vara!!


Hade lust att dissa lite, eller ganska mycket idag!
Jag vill dissa vuxna som behandlar oss unga som skit när vi inte har gjort något.
Dom behandlar oss som skit bara för att vi är: UNGA!
Fy fan, det har hänt mig två gånger på f*cking två veckor!!
Första gången var när vi fotade i en affär...det är för fan inte OLAGLIGT!
Och vi förstörde inget, vi skrattade bara och hade det roligt...
Och jag har sett massa vuxna som fotar varor i affärer och har något sagt till dom?
NEJ, för dom är vuxna!!
Och idag så satt jag, Bella och Sven på marken i ett köpcentrum.
Och helt plösligt kommer det en surgubbe och skriker på oss att vi ska gå upp.
Och vi va inte ens i vägen, vi skrek inte, GJORDE INGENTING!
Han skrek på oss fett länge, hela vägen då han åkte rulltrappa!!
Sven fråga varför men fick bara svaret:
RES ER UPP!!!! RES ER UPP!!! RES ER UPP!!!
Seriöst, vad va hans problem?!?!
Vi gjorde ju inget...vi vilade bara vore trötta ben...
Jävla gubbj*vel!
Ursäkta mitt språk, men blir jå J*VLA ARG!!
Låt oss unga vara ifrån, om vi inte är dumma o skadar andra!
Men vi skadar inte folk genom att foto/ ha kul eller att sitta på golvet.
Så dagens diss går till: Vuxna som behandlar oss unga som SKIT!



Kommentarer
Postat av: julia

du funderar inte på att det kanske var en fullgubbe...... ;) för det va en som skrek på mig med igår hihu

2011-12-28 @ 20:52:23
URL: http://sparklinglife.devote.se
Postat av: julia

du funderar inte på att det kanske var en fullgubbe...... ;) för det va en som skrek på mig med igår hihu

2011-12-28 @ 20:53:36
URL: http://sparklinglife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0