Mr Green and me.




Klänning H&M, Glajer Wedins (tror jag).

God kväll på er.
Idag har jag varit social.
Träffade två fina vänner, åt på Burger o Co.
Hör och höpna dom hade något jag kunde äta.
Mr Green, gölligt va?!
Det börjar komma mer veggo mat mer och mer på resturanger.
Det gillas starkt.
Har sett stor förändring på bara de året jag har var vegetarian, toppen.
(Har varit vegetarian i nästan 6 år).
Men annars då, vi skulle bada med stannade kvar på stan, lätt hänt.
Fyndade en jätte fin klänning, kommer att bli mitt hem i höst!
Och nu ser jag lite halvt på TV och har extremt ont i halsen.
Halstabletterna funkar ju inte, blää!

Ha de!


Kommentarer
Postat av: bea

ja det ska jag! :)

vart köpte du en klänning? är jag helt lost?? :o

kramisar

2011-08-05 @ 22:47:52
URL: http://pavone.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Fin dress!!



Sv: ja jag dog jag med!!! Men har inga pengar för tillfället, dessutom stängde dem ^^

Men åh, jag blir alldeles varm nu när jag tänker på såna skor! Jag dör! XD Älskar höstskor!!¨

KRAM!

2011-08-08 @ 23:27:35
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0