Jag är en nolla okej...

Hej på er.
Jädrans vad trött jag är, men snart är det helg.
Det ska bli great, haha redan trött efter första dagen.
Men det är väll så, första och sista veckan är man tröttast, helt enkelt.
Men det har varit är intresant och spänande vecka.
Men jaja, en dag kvar.
Haha, imorgon ska vi träffa 2 och 3or, undra vad vi kommer utsättas för, höhö.
Om vi ska bli nollade i helgen så kan inte jag, yes höhö.
Ne men jag vet inte om jag vill bli nollad, men får se om jag kan.
Tänker INTE avboka det jag ska göra i helgen, för i helgen ska jag till
EKSJÖ OCH SE THE F*CKING ARK!!
Shit, jag är så jädrans taggad.
Ne, nu blev jag choklad-sugen, inte okej.
Nej jag ska stå emot, jag lovar.

Ta hand om er!



Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Ja precis! Jag tror du hade kommenterat en annan blogg som jag var inne på så klickade jag på din adress =D

2011-08-25 @ 16:50:49
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunfabo

sv; nej usch nu börjar jag åka på sen-sommar förkyldningarna igen ^^

2011-08-25 @ 23:49:15
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0