Tisdag-taggad for the day

GOOOOD MOOORNING
Solen skiner och jag är allämnt taggad på dagen.
Först blir det att dra till skolan.
Japp, jag har lov men jag älskar skolan så mycket så jag drar dit fast det ee lov.
Haha, just kidding.
Men det är lov-skola, och jag måste jobba med ämnet bild.
Vi gör en utstälning, sista saken innan slutbetygen lixom så det gäller att kämpa.
Så det ska bli så bra som möjligt!!
Så jag lägger till och med tid från lovet till detta bild projekt.
Men det är kul så det gör inget.
Efter så vet jag inte, vi får se vad dagen tar mig.
Men sen ikväll blir att måla plakat, till 1maj, börjar ju närma sig.
Ne, nu drar jag till min älskade skola, host!!

PS:Kör på värsta sommar-looken.
Uppkavalde jeans och blommigt hårband.
HÄRLIGT!


Kommentarer
Postat av: Wild Girl

hUR GAMMAL ÄR DU ? ^^^

2011-04-19 @ 09:27:36
URL: http://runningwildz.blogg.se/
Postat av: anna

sv; hihi jag håller med:)<3

2011-04-19 @ 10:52:11
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0