Nu jäklar ska jag peppa er på riktigt!!

Hej Hej.
Som ni nog alla vet så är jag ett stort fan av ESC.
Och det börjar ju närma sig, iii.
Så nu under veckorna som är kvar tänker jag peppa er.
Hehe, varken ni vill eller inte.
Så jag tänker lägga ut några bidrag i veckan, thihi.
Asså, om jag inte glömmer, minnet ee bra men kort, haha.

Jag börjar ofc men att lägga ut bidrag som kommer tävla i första semifinalen.
Och den första semifinalen är 10 maj, för er som inte visste.
Visst jag har vissat 4 bidrag innan, men jaja ni får höra som igen.

Så först är:

Albanien:

Mina åsikter:
Måste säga att videon är ju hel skum, haha.
Och klänningen??!?!
Men låten, hm...gillar första versen. och hon kan ju sjunga.
Måste säga att låten växer, jag typ hatade låten första gången jag hörde den.
Nyfiken på hur den kommer vara live.

Armenien:

Mina åsikter:
OOO, denna låt är svår.
Det är som om verserna och refrängen lixom inte passar.
Det är som om de kommer från olika låtar, inte samma.
Verserna är väll typ helt okej.
Men refrängen bom bom, nej tack.
Jo, kanske på "Hits for kids".

Azerbajan: (ursäkta stävning)

Mina åsikter:
Denna låt har ju jag redan hyllat en gång.
Men kan göra det igen.
Den är såååå vacker och videon sooo sweet.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0