Problem och mittbena.

Hej på er.
Nu är det The Hills...sitter hemma och har kramp i magen.
Inte alls kul, buhu.
Men det var värre i skolan förut, typ dog eller ne...men orkade inte läsa i en vanlig normal bok!
Men jag hoppas det går över snart, det gjorde det igår i alla fall.
Och jag som skulle träna också...men det fixar vi.
Måste vila lite, ska kanske äta lite också...
Inte nu, mår för dåligt för det och ne mitt huvud också.
Ne, hoppas att jag inte får huvudvärk!
Okej slut snackat om mina "problem"...

Fick i alla fall ett par bilder av Mirna idag...
Ja, som vi tog för ett tag sen.
Några är från en utflykt i 8:an och några från skolavslutningen.
Trevligt.
Slutsats från bilderna:
Jag ska aldrig ha mittbena, om jag inte har gått ner i vikt!!
Höhö...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0