På golvet med en hårblås i handen.

Hej på er.
Inte läge att säga god morgon kanske...
Kl är några minuter över 11 och jag har till och med hunnit varit ute och gått en stund.
Japp, halv 9 ca, vaknade och tog på mig idrottskläder och stack ut.
Vet inte vad jag tänkte på, men jag hade bara lust.
Haha, mamma undrade vad jag gjorde när hon hörde något blåsa inne i mitt rum.
Jo så här var det, jag satt på golvet och torkade min sport bh med en hårblås...
Jag hade tvättat den igår...höhö.
Mamma ba: ska du ut nu?!
Japp, det skulle jag, höhö...
Men jag ska nog inte gå ut innan frukost, shit va hungrig jag va, men jaja.
Man kan ju alltid testa!

Men nu snart ska jag cykla till Jenny.
Vi ska plugga, sjunga och ha kul.
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0