Onsdag, helt enkelt.

God Morgon på er.
Onsdag idag och nya dag i skolan.
Dagen kommer att börja med 2 timmar so, låter väldigt bra i mina öron!
Men det blir en liten rast i mellan så man kan vila sina öron,ögon och händer.
Vi holler på med politik och jag vet inte om jag har sagt det men jag är väldigt intreserad av politik.
Och så i helgen så blev jag medlemm i SSU, socialdemokraterna ungdomsförbund, trevligt!
Men nu väntar jag på någon info jag skulle få...
Jaja, shit min kissblåsa sprängsnart, hur kan man va så kissnödig, haha...
Ne, men strax tillbax!
(Springer med en välldans fart ut ur vardagsrummet, till köket och ut i hallen och in i toan).
Nu ee jag här igen...:)

Okej...ja men hejdå.
Eller jo men nu avslutar jag.
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0