Glamour for Glamour!

God kväll på er.
Blev inget bloggande för än nu, tråkigt kanske.
Men jag har haft det rätt trevligt.
Jag och Jenny ville va med varandra och vi kom på att idag är den enda dagen denna vecka båda kan, så...
Hon hängde helt enkelt hem till mig, trevligt.
Vi pluggade och pluggade och snackade!
Mamma fick vara med också, hehe Jenny ingår typ i våran familj, höhö:)
Båda är ju ensam barn så, vi kan ju vara varandras syskon.
Och sen när Jenny stack hem till trollebo (haha det heter inte så men jaja) så stack jag ut!
Det blev två var runt strömmen, haha först skrev jag tre...men jag ville inte ljuga...
Men två räkte! (det ee inte så jätte långt, 1 varv ca 3 km).
Nu blir det Ullared!!!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0