En lååång lista om just mig!! *blink*

jag kommer från: född i stockholm,men bor i norrköping
jag är just nu: trött och typ seg, men rätt så glad:)
tycker du om någon just nu: kanske...
jag samlar på: sugrör, servetter och badankor med mamma
gröna eller röda äppeln: helst röda
vem ringer du när du är arg/ledsen: Typ någon kompis eller ingen
gillar du golf: NEJ uch, kan vara rätt kul på wii ibland, höhö
vilken tid gick du upp idag: typ vid 8, hade sovmorgon, gött!
har du sovit i din egna säng inatt: ja
har du strumpor på dig nu: japp, mörkblå med gubb-rutor på!
hur svarar du i telefon:  hej det är majken
är du ensam nu: nepp, mamma ee hemma
vad ska du göra sen: typ inget, se på tv och sen sova
vad ska du göra imorgon: bra fråga!
var vill du bo när du blir stor: Typ i Stockholm I think.
är det okej att gråta: ja
när grät du senast: vet inte...
vilken årstid tycker du bäst om: sommar!!!
laddar du ner musik och film från Internet: nepp
vad skulle du göra om du vann en miljon: ut o resa en massa,köpa kläder och typ ge bort till behövande 
bär du glasögon eller linser: har glasögon, använder dom när jag behöver
När går du upp ur sängen på en helgmorgon: 9 typ
har du piercing: ja,  öronen
vill du gifta dig:  ja, och det ska vara ett stort sagobröllop!!
vill du ha barn: ja, men inte nu tack
är du bra på att laga mat: ja, koka nudlar kan jag ju...
gillar du att dansa: ja klart :D
hur vig är du: smidig som ett kylskåp
vad dricker du helst när du är törstig: MJÖLK! och Chai latte kan man ju drick gämnt
vilken är din favoritglass: typ SIAS choklad glass, så jäkla god!
tror du på ett liv efter döden: igentligen inte, men vill tro på det
tycker du om sushi: har aldrig smakat, plus att jag äter inte fisk
vad äter du helst när du ser på film:  beror på vad jag är sugen på
lever dina föräldrar tillsammans: nepp
vad heter du i efternamn: Något på N och det är norskt
är du morgon eller kvällsmänniska: haha, jag ee en "dag" människa
vilken ögonfärg har du: blå typ, men ibland typ grön
vilken hårfärg har du natuligt: brun
vilka hårfärger har du haft: rött, rött med typ lila nyans, gult, blond, brunt med slingor...
biter du på naglarna: nae
är du beroende av något: haha, dum fråga! JA, Chai Latte OFC!!
hur ofta tränar/motionerar du: försöker träna 3 gånger i veckan...
senaste låt du hörde: Change med Taylor Swift
vad gör du på helgerna: Altt mellan himel och jord
brukar du bädda sängen: yterst sällan
hur många timmar sover du på en natt: 9 timmar kanske...
senaste bok: Sång till en fjäril, otroligt bra bok!
har du kysst någon under den senaste veckan: nepp
vad var det senaste du sa: "japp"
önskar du att du bodde någon annanstans: ja, men skulle sakna alla mina vänner.
saknar du någon nu: ja, det gör jag väll eller ne vet inte...
hur många lampor har du i ditt rum: 1,2,3,4..några styckna
vem ringde dig senast: radio, p3
vad är du allergisk mot: sjöar, hav och en sorts flingor typ...
var du glad igår: haha, ja det var jag
vad är din favoritfärg: ROSA!!
sminkar du dig: japp och mycket spackel blir det


Japp, det var lite till om mig.
Puss!



Kommentarer
Postat av: beabus

SV: Du hade det va?! ;D

Puss<3

2010-09-10 @ 21:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0