Lite onödiga saker...

Tidsfördriv...

Klädsel
Vad har du på dig idag: Rosa pyjamas
Vad använder du just nu för skor: Mina snygga boots
Favoritfärg på kläder: Någon glad färg, typ rosa

Senaste person som

Sov i din säng senast:
I min säng?? Jag
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Ingen
Du gick på bio med:  Mamma
Du gick på stan med: Jenny

Senaste
Låt du hörde:
Lyssnar nu på Markus Krunegård-Hollywood Hills
Film du såg: Hämnden, tror jag...
Mat du åt: Macka med pesto och mozarella
Kram: Jenny
Fest: Min och Magos fest
Känslan: Glad och galen
Ilska: Typ i en 1 minut idag, höhö
Resa: Till stan på Cykel, höhö. Men till Spanien tror jag.
Boken du läste: Blåögd (as bra)
Personen du träffade: Jenny
Personen du pratade i telefon med: Vene...
Personen du fick sms av: Jossan
Gången du åt en 7-eleven korv: Hahaha, jag är vegitarien, och dom har inga soja korvar på 7-eleven, höhö.
Gången du var utomhus: 4 timmar sen kanske...
Gången du sov: I natt.
Saken du köpte: En prisent till Jossan lilla syrra (ska på kalas på lördag)



Kommentarer
Postat av: anna

jag har också läst blåögd!:)

sv; tack;)Ja du är ju rosa majken!:D

kram<333

2010-10-21 @ 20:33:48
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0