Lalala...vet inte vad rubriken ska va...lalala...

God Morgon!!
Sitter och snackar med min pappa via sms...
Inget specielt, han ska till Amsterdam och jag till skolan...
Inte så specielt...
Men annars ser jag på Vakna, as kul program today.
Dom letar igenom youtube på typ klipp, som någon har gjort låt till.
Asså...tv-klipp typ, as kul.
Vilka proffs
som har gjort dom där klippen.

Men annars så snöar det som igår.
Not fun, mamma som brukar cykla till jobbat, gav upp idag!
Och hon är inte som ger upp först.

Men det ee skola, så man måste maka sig iväg.
Jaja...:P
Sen blir det att komma hem och plugga!!!
Har faneme prov imorgon, vet typ inte vad jag ska kunna...
Men jaja, idag då jäklar ska jag plugga...
MÅSTE KLARA DET!!!


Ha en bra onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0