Jag tänker sno den kläningen!

Hej.
Just nu är det Idol som gäller.
Linnea och Minnha hänger löst.
Inte så jätte oväntat faktist...
Men vi får hoppas på att Linnea går vidare.
Och på tal om Linnea, någon mer än jag som tycker hon ee super söt i den puffiga rosa kläningen.
Gu den skulle passa bra i min garderob.
Jätte söt till ett par coola tygskor.

Foto: Joel Stockman/TV4

Men shit!!
LINNEA, fucking LINNEA åkte ut!
NEEEJ, men jaja...hon kommer bli stor precis som Andreas Weise:)
Thehe...nu ee det ju bara Jay kvar.(av mina favoriter)
Men man vet ju nu, man ska inte vinna i fall man vill gå långt.
Så all lycka till Linnea!



Kommentarer
Postat av: Joseé

Håller med dig, klänningen var jätte cool! :D

Hur är det med dig nuförtiden då? :)



Förresten, skriver nuförtiden på en ny blogg, aattitude.blogg.se :)

2010-11-27 @ 16:50:37
URL: http://josee.webblogg.se/
Postat av: O

Diggade hennes klänning :)



Sv: Hehe, ja en bra siffra :)

OJOJ! Sheeeit! De va myee!



Haha, precis :)men Olle finns inte däär :)

2010-11-28 @ 13:49:07
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0