Läs och se vad inlägget handlar om, inget spec dock.

Hej!
Nu ska jag och mamma hämta en lampa som vi har bestelt.
Jätte fin är den och sen vid 7 så blir det bussfärd till västervik.
Ska ju på bröllop imorgon, mysigt mysigt!
Hoppas att det blir lika fint väder som idag:D
Men i alla fall, tror ej att jag kommer blogga innan vi åker, men det får vi se.
Men jag ska någ ta med mig datan ner, men annars så har ju mormor data, men jag vill OFC ha min egen!!
Ni får ha det så bra, puss och fis lingonris!




Kommentarer
Postat av: O

Ha så kul på bröllopet, ja hoppas vädret håller i sig:)



Sv: Hehe, ja vi kan väl säga att det är sant då :)

2010-05-21 @ 20:02:14
URL: http://rybaklover.blogg.se/
Postat av: anna

du kommer väl visa lampan som ni beställt sen?:)

sv; haha tack så mycket, du är också söt!!

Umarmung<33 (kram på tyska:P)

2010-05-21 @ 21:25:32
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0