" Det är jätte skönt att få utbrott!

Men lilla Rybak!
Du får du ta en paus och bara vara för dig själv.
Skit i alla ett tag och bara ta det lungt.
Nu har jag fått reda på att Rybak går runt med ett badag på ena handen.
Han har slagit handen i väggen igen, enu ett sammanbrott.
Fy fan vad jag tycker synd om han.
Denna gång av det tydligen för att inte ljudet fungerar.
Om man blir arg för en sådan sak så mår man inte bra.
Vila upp dig,din riktiga fans kommer inte svika dig.
Vi väntar tills du blir bra igen!!
Om du inte kan spela imorgon, skit i det och villa upp dig!!
Det är du värd Alexander Rybak!

Så här säger Rybak själv:

Det är jätteskönt att få utbrotten...
Så länge jag vet att jag inte skadar någon anann. De få sekunderna jag inte tänker passar jag på att göra någon väldigt dumt, eller raggar upp en tjej"



Du skadar vist andra.
Din fans, vi blir oroliga...


Kommentarer
Postat av: O

åhhh! Jag tycker såå synd om honom ! :( Ja, han borde vila upp sig ett långt tag nu och försöka hitta ett sätt som gör att han inte skadar sig själv. Stackars liten ! :( <333

2010-05-29 @ 13:35:08
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0