Alltid uppraggad och grr på Alexander...en annan.

Hejsan Hoppsan!
Idag är det söndag och jag kom hem för två timmar sen.
Och nu är jag sjukt trött, det tar på krafterna att vara på bröllop och träfa två av sina älskade kusiner.
Anna ville komma ner i sommar och det ee ju alltid kul, haha...
Plus att hon blir alltid uppraggad, men sorry killar hon är upptagen och förlovad!
Och Sara min teater apa till kusin, som vill se mig spela kanske kommer i februari, hehe väldigt långt tid kvar dock, men det ska bli kul.
Hon är väldigt väldigt duktig själv så då hoppas jag hon kan vara ärlig och säga vad hon tycker, vill ju bli bättre.
Lika bra som Alexander Skarsgård, hehe grr på han!!
Han och hans tjej var ju i Stockholm för ett tag sen, en vecka eller något och dom ee ju så söööta!
Tror fan (vet) dom kan komma högt upp på listan:Sötaste paret i Hollywood!:D

PS: Bild bomb kommer snart från bröllopet:D
PS: Jag har världens sötaste G-mormor!! (träffade henne idag)



Kommentarer
Postat av: anna

sv; yaay grattis på henne! Jag tror också att hon har stor chans att vinna:)

kramis<33

2010-05-23 @ 15:11:56
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0