Jag har blivit vinröd...

Hejsan Hoppsan!
Jag har tydligen varit frånvarande hela dagen, hehe.
Men jag hade inte tid med er.
Först var jag nere på stan en sväng, shoppade lite sommar kläder.
Och sen skulle jag ju bada med några, men dom var för tråkiga och ville till badhuset.
För att det var för kallt i sjön, och så föreslog jag "hipman" och dom ba: ne kallt.
Haha, och dom skulle bada ute i bahuset och där ee det väll också kallt eller??
Men i alla fall, så jag messa Issa och så drog vi till "hipma" as skönt i vattnet! så det så!! hehe.
Sen låg vi och solade i flera timmar, as mysigt!!!
Så nu ee jag lite "vinröd" på axlarna, hehe...gött!
Och nu ee jag hemma och äter paj, livet ee bara för bra just nu...:D




"Himpa"



Issa glass hete: Lill-Per...gulligt...
Min ee en wanabee magnum mandel.

Shoppat:

Innehållet får ni se sen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du bortsämd? för du köper ju typ bara kläder hela tiden på dyra afärer och sen så värkar du väldigt mkt wannabe fjotis.jag bara undra hihi kram

2010-06-05 @ 21:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0