Jag är godkänd.

Hejsan Hoppsan!
Nu är jag glad och hemma från skolan.
Två roliga saker har hänt.
Eller en sak har hönt och en håller på att hända.
1. Fick reda på att jag är godkänd i engelska, va inte det förra terminen...
2. Mamma bokar biljeter, eller nu har hon bokat biljeter till THE ARK i sommar!
Längtar längtar, i Stockholm så vi ska kanske bo där i två nätter:d
EEee...toppen glad.
Och sen ska vi ut och bränna fett, allt ee super bra.
Plus att idag så mådde min darlingar också bra:D
En bildbomb från idag kommer när det kommer, hehe:D



Kommentarer
Postat av: Jossan<3

Haha jaa alla mår bra!



Vi glömmer att jag har int för ett tag ;) <3

2010-06-01 @ 17:07:06
Postat av: Linda

Grattis till ditt G i engelska:) Bra jobbat, tjejen!!!!

2010-06-01 @ 17:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0