You know that I love you, boy...

God Morgon!!
Gick upp, kl 8!!
Kan ni fatta kl 8!!
Helt otroligt...
Men jaja...ska på stan med alla som jag gick på Komården med.
Och Mormor och Morfar är ju uppe med tuppen.
Jaja, får väl vila när jag kommer hem.
Men ikväll så ska jag och mamma gå till något som heter Munken in the park.
Det är en resturang som har typ som en fest, ja i en park.
Och där kommer artister spela och så, den festen ee idag och imorgon.
Och imorgon kommer Timo Räsienen (ursäkta stavningen), iii!
Han  eee så grym, älskan hans kroppspråk.(som Tove från Idol)
(Ni som känner mig vet att jag har sådant också, kroppspråk)

Timo!

Nu ska jag väll börja sminka mig, snart...
Ser lite mulet ut, jag som ville ha shorts!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0