Mickis go crazy!

Hejsan Hoppsan!!!

Idag har det varit rätt tråkigt på skolan som alltid, haha.
Nej där ljög jag, men ofta.
Mickis fick lite ryck haha, trodde jag skulle dö av garv.
Hon knäppte upp tröjan och typ drog i den och sa:shoo Maaanen!!
Men det roliga var att precis då kom en grupp killar från 9:an!
Hon ba: oj hej hej!!
Hahaha, så kul XD
Och sen så kom det en kille som hon tycker ee såååååå snygg, så när han gick så slägde hon pussar efter honom.
Men helt plösligt kollade han bak och såg när han fick en släng puss av Mickis.
Hahha, sen när några killar gick upp för trappan så gick hon bakom och härmade.
Okej hon är inte alltid så, eller jo ibland, haha Love you my darling.

Sen sista timmen hade vi slöjd, och jag stickade klart mina vantar.
Men dom är inte klara än ska gör lite blommos och "pimpa" dom.
" Pimp my lovika vantar "
Hahaha Mickis har smittat mig.

Sen efter skolan var det direkt ner till teatern.
Det gick ganska bra, texten sitter typ, men ska öva på söndag med och nästa tisdag, så det kommer gå bra!

Men nu sitter jag i vardagsrummet i mammas säng.
Japp det är säkert, men det är så att vi har sålt soffan, och vi ska köpa en ny efter flytten.

Puss,Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0