Hur blond får man vara??

Hejsan Hoppsan!!

Har haft en väldigt tuff dag idag, så jag orkar inte skriva jätte mycket.
Men det är en sak jag måste berätta för er som är så jäkla kul XD
Det var på tekniken:
Vi skulle måla våra bilar och min bil skulle torka.
Så jag hade inget att göra, så jag fråga Jossan om jag fick måla på hennes mobil.
Och det fick jag XD
Jag målade två hjärtan och sen la jag den på stolen.
Jag sa till alla att dom inte skulle sätta sig där, för det var en sån stol som man vek under bordet.
Och så gick det ca 5-10 min...
Ja, ni vet säkert nu vad som hände...
Såklart så satte JAG på stolen!!!
Är man blond eller är man blond???(inget illa ment till alla blonda)
Så jag blev rosa på byxorna och dom andra fick sig ett gott skratt...jaja...
Som tur var så gick det bort.
Men man undrar ju hur dum man får bli??


Kommentarer
Postat av: Linda

ha ha ha, klockrent!

2010-01-20 @ 11:27:35
Postat av: Jennie

Haha aa det var en syn=)

2010-01-23 @ 15:20:13
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0