Dikten får avsluta

Hejsan Hoppsan!!!
Ville bara titta in och säga god natt och hoppas ni drömmer om något bra.
Min rumpa värker, har väll sutit i sängen för länge, haha det rimma nästa XD
Men tänkte av sluta denna kalla dag med en dikt som jag har skrivit.
Hoppas ni gillar den, ni får gärna komenter vad ni tyckte om den.


Vänder och vrider på mig
Men kan inte hitta svaren

Svaren är för svåra att hitta

Finner dom inte

Skratta inte åt mig
Förlåt att jag är så dum att jag inte fattar någoting

Det är inte mitt fel att du är så svår
Jag kan inte läsa dig

Berätta för mig
Stå inte där och flina

Går av på mitten
Av ditt hånfulla liende

Vänder upp och ner
Till och med på mitt liv

Men du står stadit på fötterna
Kollar ut genom fönstret
Suckar tungt

Snälla öppna dig
Öppna dig för mig





God natt snyggingar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin!! =)

2010-01-09 @ 14:06:56
URL: http://vitaminen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jättefin dikt.

2010-01-09 @ 14:22:05
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0