010110

Hejsan Hoppsan!!

Hoppas alla är vakna nu och hade en super trevlig kväll/natt.
Jag hade det supertrevligt, det ända som saknades vara söta Mickis:/
Men vi rignde henne och snacka, hon sakna oss med...Puss på dig!
Vid kvart i 12 gick vi ut och kolla på fyrverkerier.
Men innan det var vi lite barnsliga Xd Vi spela ett Bamse spel och lyssna på Smurfarna...
Ja, vi är 14 snart 15.
Men vi viste inte riktigt när det var 12, allas mobiler gick olika, men vi fira 2 gånger för att vara riktigt säkra.
Det första Bea gjorde var att bli mulad, ni får inte tycka synd om henne, för hon bad om det XD
Det första vi gjorde tillsammans var att sjunga Fairytale, eller det var bara jag och Jenny som sjöng den sången.
Jossan
sjöng Let me sign och Bea någon låt från EMD.
Men vi hade det super BÄST!
Vi såg på 10 år med Parlamenten, men jag somna i mitten, jag snarka vist, haha.
Sen vakna jag då såg vi på Svensson Svennson, men vi var ju trötta så vi orka inte se hela.
Men vi somna typ 5 och vakna 20 i 1.
Och nu är jag hemme och ser på "Crossroads" en film med Brittan.

Gott nytt på er snyggingar.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Gott nytt år! Mmm bob, badubaduba mm bob...

2010-01-02 @ 12:14:19
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0