Trocadero

Hejsan Hoppsan!

Nu har jag varit lite duktig, jag har faktist ställt ner en sak i källaren (som jag skulle göra), jag har damsugit och kollat lite i matten, det kom en uppgift jag inte fatt, jag försökte och försökte man fatta inte så, då tänkte jag "jag har i alla fall försökt".
Så lite nöjd är jag i alla fall.
Så nu siter jag här och dricker Trocadero, hihi.
Jag vet jag brukar typ aldrig never dricka läsk bara så där, men nu blev jag väldigt sugen och se där, där ståd det en läsk i kylskåpet.
Så nu sitter jag här dricker lite läsk, bara så där!



Norsk:
Hello Oppsann!

Nå har jeg vært litt flink, har jeg faktisk lagt ned noe i kjelleren (som jeg ville gjøre), jeg har damsugit og sjekket litt matte, var det en oppgave jeg ikke ta igjen, jeg prøvde og prøvde å gjøre det ikke slik, da Jeg tenkte: "Jeg har i hvert fall prøvd."
Så litt glad, er jeg likevel.
Så nå har jeg plass her og drikker Trocadero, hihi.
Jeg vet jeg vanligvis skriver aldri aldri drikke brus akkurat sånn, men nå ble jeg veldig sulten og se der hvor byen er en brus i kjøleskapet.
Så nå kan jeg sitte her å drikke litt myk, akkurat sånn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0