Rybak pratar engelska i blåbärsoppan.

Hejsan Hoppsan, idag är det som sagt fredag!!!

Nu sitter jag och värmer mig men en kopp varm blåbärsoppa, mums!
Har precis varit iskolan en kort men en intensiv dag.
På matten fick vi till bax provet och jag trodde först jag skulle få VG.
Men när jag fråga sa hon att det gick dåligt, så jag trodde jag fick IG...
Så jag våga ej kolla men sen kollade och jag fick G...bättre än IG i alla fall.
Sen var det lunch och jag hade bestämt för att jag ej skulle äta och plugga istället, men fick veta vilken mat det skulle vara...Pankakor!!!!!Mums!!!
Men han plugga lite, sen var det engelska och jag och Mickis jag skulle ju prata för klassen.
Det gick bra dom tyckte det var lite roligt och det var ju bra.
Jag skulle vara Alexander Rybak XD
Sen på So:n var det dax för prov och jag blev godkänd, hon sa att det i alla fall när hon kolla på det.
Man kunde bara få G...

Men dagen är inte slut, inte.
Ingen vila ingen ro haha.
Sen när mamma kommer så ska vi packa, för på måndag så gäller det!!
Kommer faktist sakna denna fina lägenhet har ju bott här i 6 år...men men!
Man behöver ju förnya sig lite faktist!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0