Läskiga norrlänigar

Hejsan Hoppsan!!

Nu har jag goda nyheter!!!
Igår fixade jag, Jenny och en norrlänig mitt internett!!
Så nu är jag äntligen hemma och sitter vid datan, I´m a happy girl!
Kl är snart 9 och jag ska börja plugga, uch!!
Men jag ska bara läsa några sidor i so:n, läxa.
Jag skulle plugga engeska också, men det kom jag på nu typ, så jag har ju inte engelskan med mig, hm.
Men får fixa det på rasten...jippi nästa vecka ee det ju lov!!
Men okej nu ska vi inte ta händelserna i för väg...
Kl 10 ska jag dra till skolan, ha matte, engelska och so.
Sen vid 6 kommer Jennys snälla pappa och hämtar mig, sen hämtar vi Jenny och Mickis.
Och sen drar vi till Mango och firar henne!!!
Hon fyllde ju 15 den 7/2...ska sova där också...men kommer nog kanske blogga ikväll.
För det ee så att jag ee lite feg, jaja, bryr mig ej.
Det ee så att jag HATAR skräckfilmer, och dom kanske ska kolla på en...
Men det gör inget för mig jag kan ju blogga och lyssna på skön musik!

Under veckan och förra helgen har jag tagit bilder på mina outfits.
Så i nästa inlägg, kan ni gotta er i e mina snygga kläder, hahaha!

Norsk:
Hello Oppsann!

Nå har jeg gode nyheter!
I går fikk meg, Jenny og en norrlänig min internett!
Så nå er jeg endelig hjem og sitte på data, Jeg er en glad jente!
Er på 9 og snart skal jeg begynne å studere, UCH!
Men jeg skal bare lese noen sider av den så-ROM, leksjon.
Jeg vil plug engeska også, men jeg kom til å skrive nå, så jeg har ikke engelsk med meg, hm.
Men kan fikse det på pause ... jippi neste uke ee kurset ros!
Men ok, la oss ikke ta hendelsene i veien ...
På 10, skal jeg ta til skolen, har matte, engelsk og så.
Da klokka 6 vil Jennys snill pappa for å hente meg, så vi samle Jenny og Mickis.
Og da foretrekker vi å Mango og feire henne!
Hun fylte 15 år i løpet 7/2...ska sove der også ... men vil nok kanskje blogging i kveld.
For ee ee så jeg litt feig, jaja, bry deg ikke.
EE slik at jeg hater skrekkfilmer, og de vil kanskje se på en ...
Men det gjør ingenting for meg kan jeg blogg og lytte til vakker musikk!

I løpet av uken, og sist helg tok jeg bilder av antrekkene mine.
Så neste innlegg, må du si er mitt fine klær, hahaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0