En liten udda jul, på en båt!

Hej på er!
Nu är jag hemme efter min fina julkryssning!
Japp, åkte den 23 och kom hem igår.
Det blev julsånger och god mat!
En riktig och lite udda jul för mig och mamma.
Tog inte så mycket kort, men här kommer några på någrs shower dom bjöd på.


En mycket god drink och mycket goda russin indränkt i choklad!

En liten ängel.

Man får ju inte missa Kalle kl3!

Haha, dom skämtade om pojkband, über skoj!

Haha, män i kroppstrumpa kan inte vara tråkigt!

Oj, väldigt suddig!

En glad jag på julafton.

Kryssningen beståd av:
Mat, mat, mat...
Dansband
Choklad
Bad
Bastu
Drinkar (alkohol fria, ofc)
Russin-disco (disco där mer än 50% är runt 65 och uppåt och dom spelar dansband)


Kommentarer
Postat av: Joseé

Var du också på julkryssning!? :D Vilket sammanträffande, hihi! :))

2010-12-30 @ 10:08:03
URL: http://aattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0