GOTT NYTT ÅR!!

God kväll och gott nytt år på er!
Är hos Jossan nu, Eminem i högtalarna och jag vid datan, som det ska vara.
Höhö. Jossan  ee lite smått galen i mannen i meningen över.
Men måste byta snart, hehe...mohaha.
Annars så händer det väll inte så mycket, ska fira ett fint nyår med Jossan och Jenny.
Ska till stallet snart, haha.
Jossan har ju häst så måste fodra och greja.
Asså shit det är 2011 imorgon, det slog mig typ för några timmar sen.
Helt sjukt!!
Nytt år och nya möjligheter!
Ett till steg i mitt vuxna liv, haha jaja jag är bara 15, men jaja.

Nårslöfte då, hm...
1.Träna! full fart meningslös!
2.Sluta äta godis på vardagar.
3.Plugga som aldrig förr!

Typ det, då...kommer väll fler under årets gång.

Bilder frpn förra nyår!




GOTT NYTT ÅR och ta hand om er!!


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: okej. Det blev tzayfilé för mig :D

2011-01-01 @ 18:30:59
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0