Galna människor har drabbat staden...

Hej på er.
Som jag skrev i mobilinlägget, så har jag varit på REAn.
Asså herre min get!
Jag var inte ensam kan jag ju säga,
folk blir som galna när det är REA.
Skulle in på Gina, men backade i ingången typ. höhö.
Men ska till stan imorgon med Mickis då får vi göra ett nytt försök, thehe.
Men jag köpte lite saker i alla fall...


En super fin blus från Lindex för 179 (kostade från början 299:-)

LOVE IT! matchas snyggt med ett långt halsband och ett par mörka tighta jeans.

Allt på bilden är från Indiska:
Kudde 129:- (kostade från början 179:-)
Buddhahuvus 59:- (kostade från början 79:-)
Buddha 29:- (ej på REA)

Kudden blev fin på min säng, bland dom andra kuddarna från INDISKA.
Haha tror fan alla kuddar kommer därifrån, me like.

Viva la Diva nagelack från Åhléns, 15:- (vet ej va den kosta innan REAn)

Och så köpte jag en julklapp till min kära vän Jenny.
Men hon är en trogenläsare så den visar jag inte upp här i bloggen.
Blir väll mer shopping imorgon, höhö.
Ne, nu måste jag ringa Mickis.

KRAM!


Kommentarer
Postat av: isabella l .

Sv: Jaså Svensson Svensson som är så bäst :D Tycker vi kan ses någon dag på lovet! :)

2010-12-26 @ 22:03:30
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: anna

skit snyggt nagellack!!:)



sv; jo alltså de vet att jag har en blogg och de retar mig så mycket för den och det är därför jag sätter lösenord hela tiden och sen berättar de för hela familjen om min blogg och sen sitter alla och skrattar åt det jag skriver så det är lite jobbigt:/

2010-12-27 @ 09:33:19
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0