Jag ska va med i The Biggest Loser!

God Natt.
Ville bara titta in och säga att detta blir sista inlägget för idag.
Jag ska snart sova, är faktist ganska trött.
Har varit en lång men väldigt bra dag!
Imorgon så ska jag kanske testa mitt nya Wii spel som jag fick av mamma när jag fyllde år.
Ett till tränings spel (man kan inte ha för många).
Detta är med Lilijan från The Biggest Loser, hon ee riktigt hård...kommer va lite slut.
Men sen när skolan början blir det två gånger i veckan 1 timme, då jäklar!!
Höhö, hoppas jag holler mitt löfte, jo då det ee kul att träna!
Ne nu blir det att stänga ner datan...snart!

God Natt!!


Bild från senaste omgången...eller nej ech jag kommer inte ihåg:P


Kommentarer
Postat av: julia

herregud jag måste få vara med och träna nån gåmg :D har gått upp 2 killo i sommar -.- snyft

puss och kram

2010-08-15 @ 23:15:41
URL: http://juliajuchert.blogg.se/
Postat av: Linda

Coolt spel!!!

2010-08-16 @ 12:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0