Annfallen av biverkningar!

Hejsan Hoppsan Alla Blogg Läsare!

Idag stana jag hemma från skolan, för att jag var sjuk.
Igår hade jag tagit svin-sprutan så det var dom dumma biverkningarna som anföll mig.
Så jag låg i sängen hela dan.
Och jag kunde knapt ligga på min sprut-arm.
Och det dumma med det är att jag har tvn på den sidan, men det gick endå:)
Sen tvinga mamma iväg mig till teaternXD Hehe.
Men jag sa att jag var sjuk så jag slapp stå på scen, vist det är kul att stå på scen, men inte när man är alldeles borta.


Kommentarer
Postat av: Milda

oj stackare! hoppas biverkningarna går över snart.



Svar:Ja ibland kan man drömma sjuka saker..tänk vad hjärnan kan hitta på.

2009-11-24 @ 21:58:19
URL: http://mildaviolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0