Till Bax!!!

Hejsan Hoppsan alla bloggläsare!

Hoppas ni inte har saknat mig allt för mkt, hehehe.
Först och främst kanske ni undrar vart jag har hålithus, jo det är så att hela förra veckan har jag haft teater rep och förestälningar.
Men nu är det över med den uppsätnigen lite sorligt faktist men endå lite skönt vi har hållt på med denna pjäs i ca 1 år nu så......Förestälningar gick utmärkt, det var slutsålt alla 4 förestälingare och det är ju kul!!!
Det brukar ju ofta va så atta andra förestälningen går sämst med dennna gång gick den bäst, gu va bra den blev!!!
Och nu ska jag inte förtsätta snacka om förestälningen kan bli lite chatit om man snackar om ett tema för mkt.

Så nu är jag till bax!!!
Är rätt glad själv att jag har fått tid att blogga nu.
Ska försöka få tid och ork att plugga minst en gång per dag men nu när skolan har börgat så kan det bli olika mkt tid jag får över...OJ den meningen blev inte så bra svenska, kanske....lr ni fattar någ vad jag menar.
Det är så ibland man har en jätte bra ,meningen i huvudet men man får inte ner den på pappret eller i datan, utan att språket bler bra...gu va luddigt det blev hehehe, jag märkar att det var längesen jag skrev på datan...men det msåte jag genast ändra på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0