Lite Besviken...

Nu har jag lyssnat klart på intejuwn.
Vist den va bra och så, men jag trodde jag skulle få reda på lite mer än vad som va med.

Okej, nu får jag ge mig ni kanske börgar trötna på mitt chat om gulle gutten!
Den här bloggen ska ju lixom inhålla allt inte bara Rybak chat!

Ni får jätte gärna komentera förslag om va ni vill ha i min blogg, jag är öppen för ALLA förslag!!

Idag gick jag på stan och shoppade lite grejer, en t.tröja, två vita linnen som jag ska sälja(ni får veta mer när det ee klart), lite tyg band.Och så köpte jag en chai latte!!!Kan inte fatta att en dryck kan va så seriös god!!!!Seriös om ni inte har provat så prova NU!
Okej nu får jag seriöst sluta, skriva seriöst hela tin, detta inlägg blev seriöst, SERIÖST!
Hahahaha irkän detta va seriöst kul, lr hahaha gu va jag ee knäpp!


Kommentarer
Postat av: Sara lundgren

Jag drack en chai latte när jag var i finland sjukt gott fast lite för sött för min smak.. :) <33

2009-08-07 @ 18:30:37
Postat av: Anonym

tyvärr så blev du inte en av finalisterna i "veckans blogg", men du kan fortfarande vara gullig och medverka genom att ge din röst till den blogg som är värd det:)



ha det bra!

2009-08-10 @ 00:02:31
URL: http://haninallafta.blogg.se/
Postat av: Stefan

hm ja, lite teater kanske

2009-08-11 @ 19:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0