Utbränd 16åring-I´m back!

Goood Morgon!
Shit, detta känns wierd, känns som om det var typ 100år sedan, sjukt.
Men det är så att min data har varit fett seg och har typ inte funkat under en väldans lååång tid.
Och jag som lat som jag är...så jag har typ inte orkat lämna in den, höhö.
Haha, och de som lagar datorer ligger ca 5sec från mig, haha vi ee grannar XD
Jaja, nu är den fixad!!
Men det finns ett hinder till ifrån att jag kan plugga:
TIDEN!!
Haha, ojoj kommer typ bli en utbränd 16åring, thihi.
Skola, projektarbete (några 3ors projektarbete), teater efter skolan, SSU, Scenarén...
Och så vill jag hinna med oo träna osså, haha hur hinner hon med kanske ni frågar...
Mitt svar till er:
Det vet inte jaaag me!
Hehe, jaja idag i alla fall ska jag hinna me o plugga lite härlig matte o engelska, thihi.
Men torsdagar är härliga, börjar med RÖST (teater), sedan håltimme, SV, idrott och sedan projektarbete!
Men shit va skönt det är o va tillbax, men nu får ni peppa mig så jag stannar, PUSS!

Ha det fin, love ya.


Kommentarer
Postat av: anna

sv; tack så himla mycket:D och gud vad kul att du är tillbaka, har saknat dina inlägg!!;) kramis<3

2011-10-20 @ 09:22:50
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0