Smuttar på varmakoppen, PUSS!

Hej, vill börja detta inlägg med att säga förlåt...
Jag skäms så jätte mycket, men jag KUNDE INTE låte bli.
Det är så att jag köpte en liten grej på stan idag, men den var jätte billig jag LOOVAR.
Och den var så fin och SÅ BILLIG...
Jaja, jag köpte en earcuff utan något hängande bara en silvrig liten sak, fett cool.
På Glitter för 20kr, FETT VÄÄÄRT! ;)
Men annars var jag duktig, fikade OfC men det ee ju lixom en självklarhet.
Och nu sitter jag här hel trött och smuttar på varmakoppen, mums.

Ha det FIIN!!

Ett litet medelande:
HEEEJ LINDAA!!


Kommentarer
Postat av: Linda

HEJ!!! Kul att ha dig tillbaka:)

2011-10-31 @ 18:44:41
Postat av: anna

kan du inte visa upp din ear cuff?:) kramis<3

2011-10-31 @ 19:08:13
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0