Vill börja nu, nu, nu!!

Cha Cha bitches.
Allt bra???
Med mig ee det typ bra, massa tankar som snurrar omkring.
Och så ee det mycket som händer, men det är bara att ta det lungt.
Är extremt sugen på att börja på gymnasiet, super sugen på riktigt!!
Kan bero på att jag var på intagningsprov igår, iii...
Japp, igår var det intagningsprov för teater linjen...
Tror det gick bra faktist, men dom var stoned (sten) face, juryn asså.
Haha,vi lustat att gå fram och peta på dom, just kidding.

Men annars då, vad händer...
Nationella prov i No vad det idag och det gick, hm.
Ingen aning faktist.
Men inte så bra dock, men vi får se IG eller G, det är frågan.

Vet inte riktigt om jag är tillbax.
Det märker vi, höhö.


Kommentarer
Postat av: anna

vad fick du göra på intagningsprovet då?:)



sv; jaa men precis, det skulle bli perfekt med en jeansjacka till & jag längtar också till sommaren!:P

2011-03-16 @ 21:36:46
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0