Vart är nummer 2?!?!

God Morgon.
Haaha, känner mig helt efter.
Fick reda på nu att efterfäljaren av "Elsas Mode" har kommit ur.
HAHA, undra hur länge den har varit ute i butikerna, hm...har inte sett den.
Jag få kolla upp det helt enkelt, plus att det kommer en nummer 3, nice.
Någon som har läst den förästen??
Den är rätt kul, hehe...fast man måste nästa vara 15-18 år eller något
.

Skolan idag i alla fall.
Börjar lite senare idag, så får sitta typ 10 minuter längre och glo på Vakna!
Iiii...ja det har börjat igen på TV, vilken trevlig morgon.

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: anna

sv; hihi ja det var dig jag pratade om angående kommentarerna!;)

kramis<3

2011-01-17 @ 18:53:13
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Linda

Andra delen av Elsas mode kom för ganska länge sen typ i somras, kan den heta typ Elsas värld? Kommer inte ihåg, har inte läst den än men jag ska:) Kram!

2011-01-17 @ 19:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0