Deltävling 1-startordning




Sean Banan med bidraget: Sean den förste Banan

Abalone Dots med bidraget: På väg

The Moniker med bidraget: I want to be Chris Isaak

Afro-Dite med bidraget: The boy can dance

Dead by April med bidraget: Mystery

Marie Serneholt med bidraget: Salt & Pepper

 Thorsten Flinck och Revolutionsorkestern med bidraget: Jag reser mig igen

Loreen med bidraget: Euphoria

Jag hoppas på:
The Moniker
Dead by April
Loreen

Detta bidrag kan jag nog vara utan:
Sean Banan

Vilket bidrag längtar ni efter???



Kommentarer
Postat av: anna

sv; hihi du är så snäll men jag har typ redan slutat men kanske inte för alltid, säger till om jag börjar sen igen fina du!! kraam<33:D

2012-01-09 @ 21:29:11
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0