-Jag såg dig le-

foto de solomiennteme en 2/01/12 - Fotolog Verena Maria
 Love at First Sight~ Anónima♥ detяαs de mi ventαnα ~HOT&Romantic!~
cupcakeghost - WillowWaves on deviantART
»vom teufel verzogen. Young, Wild, Free
God kväll fina ni.
Dagen har varit fylld med, chill, god sallad, plugg och bio!
Imorgon blir det att hasa sig iväg till gymet, tror INTE jag är ensam där haha.
Men mina nyårlöften startar på riktigt nästa veck, när skolan börjar ;)
Lättare så, höhö!
Ja, jag ska följa mina löften, jag lovar..

Puss!



Kommentarer
Postat av: issa

Aa typ 400 kronor billigare, vi kan ju alltid söka funktionär på P&L som vi snackade om förra året ;) ;)

2012-01-03 @ 00:30:36
URL: http://issalindahl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0