Blogg Snack...

God kväll på er guys!
Känns som det var evigheter jag gick in på denna blogg!
En nostalgi tripp helt enkelt.
Som ni vet så har jag en ny blogg, men jag kan inte helt släppa denna...
Det går lixom bara INTE!!
Men visst kommer det bli mer bloggning på min "nya" blogg och mindre här...
Nästan inget här, tror jag...
Men jag måste säga en sak, jag gillar faktiskt devote mer, trivs bättre där helt enkelt.
Men som sagt veggotallrik kommer inte försvinna!!! Det kan ja lova!
Men gå in på min nya blogg om ni inte orkar vänta på inlägg här:
http://minrosabubbla.devote.se/
Hoppas ni mår bra och följer min "nya" blogg!
Men titta in här också ibland, Puss!!

Old pics som har varit på bloggen för:

Första gången i Spanien 2009!

Rybak på Skansken 2009!! (Jag och Jenny köade från 05:30...sick!!)

Jag började läsa Twilight, höhöhö! (Och nu ee jag galen, haha...de har lungnat ner sig liiite)

En väldans gammal header!! Thihi, den va snygg^^

NYÅR!! Tror det va från 2009 till 2010.

Ha det awesome, hoppas ni följer mig på devote!
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0