The Ark i rymden!

Hej på er.
Har inte jätte mycket tid att blogga, det kanske ni märker.
Men när jag har tid så orkar jag inte, ett stort problem.
Men det rullar på i skolan, massa plugg och skojsiga saker, helt enkelt.
Min klass är helt underbar, udda, knasiga och roliga människor precis som det ska vara.
Men det jag skulle berätta för er handlar om något helt annat, eller egentligen inte.
Asså på tal om udda o knasiga människor, thihi.
Så såg jag på The Arks facebook detta fina medelande:

"THE ARK SÄNDER MUSIK UT I RYMDEN

Imorgon kommer musik från The Arks finalkonsert att sändas ut direkt i rymden i form av radiovågor.
Som ett eko från bandet kommer musiken att färdas i rymden i en hastighet av 300 000 km/sek.

- Det är ju solklart att hela universum också ska få chansen att få njuta av The Ark, säger Mikael Jepson i The Ark."

Så jäkla coolt asså!!
Hoppas bara det går, håller tummarna.
Om det finns liv i rymden så tror jag att dom kommer bli glada.
Lixom vem blir inte glad av deras musik??
Vissa låtare kanske man inte blir glad av, höhö...
Men det är alltid lika magiskt att höra deras musik.
Så The Ark i rymden, jädrans coolt asså!


Martin och Jepson, bild från Eksjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0