Skaka röv.

God Morgon på er finisar.
Kl är 10:04 och jag sa till mig själv att jag skulle stänga av datorn kl 10, hm...
Gick det bra eller gick det bra med det?
Haha, jaja nu har jag bestämt en ny tid i mitt huvud, halv 11.
Annars...då blir det smisk! Höhö.
Men bara för att jag är ledig idag så kan jag inte bara slappa hela dagen!
Det blir plugg, troligtvis ett möte med Scenarmén, sätta upp afischer (mer info om det kommer) och sen blir det att skaka röv ikväll, haha.
Nej, jag ska inte festa jag ska TRÄNA.
Dans fuego heter passet jag ska träna och det är så himla roligt, man tänker inte på att man tränar man har så väldans skoj!
Dans fuego finns på Friskis, try it darlings!




Ha det fint, pös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0