Min hjärna låter fingrarna skriva för en stund.

Hej på er.
Fy fan va trött jag är!!
Kommer ju ALDRIG orka plugga efter plugget, shit!
Jaja, får väll ta mig i kragen o plugga lite, men inte idag.
För nu kommer inget att stanna i min hjärna, sjukt trött.
Men ibland då jävlar blir det både Tyska och Engelska, gött.
Power 2 the people, haha!
Ja, helt plösligt kan den mening bara komma ut ur min mun, sjukt men sant.
Haha, så kan det gå när inte haspen är på.
Inte alls flumm, seriöst jag sitter typ däckad i soffan.
Men mina fingar är tydligen på gott humör för nu skriver jag inte med hjärnan.
Men ni får ha det, taggar för första teaterlektionen ikväll för terminen.
Nu kör vi fanta o rosé!




Kommentarer
Postat av: anna

sv; Du är så snäll!! Jag kommer alltid att finnas där för dig också, bara så du vet!;D<3

2011-09-06 @ 17:54:15
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0