Dagens fråga 4/9

Fråga:
anna om Jag stannar där, okej??:
Hur går det i skolan för dig nu då? Du har knappt berättat någonting ju:D kramis<3

Svar:
Oj, det har jag helt glömt bort att berätta, höhö.
Jo men det är nice, skolan är mega stor så jag kommer att gå vilse.
Haha, bara leva med det.
Men mina nya vänner verka ha ett otroligt bra lokalsinne, nice.
Min nya klass verkar vara great faktiskt, men kan säga att jag saknar mina gamla lärare!
Visst dom här kan nog vara bra men, ändå miss them.
Och jag har nog valt rätt linje, att ha teater 3 gånger i veckan är ju helt otroligt bra asså!!
Så detta ska nog bli bra, det kommer ofc bli mycket plugg men troligtvis mycket skoj!
Men ni får väll se om 3 år hur jag mår då, haha!

Hoppas du fick svar på din fråga fina du!


Min skola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0