Om 10 år står jag där på den stora scenen, LOVAR!

God Morgon, God Moooorgon!
Sitter här i värsta mjukiskläderna o chillar, sweeet!
För att jag ska ha teater typ hela förmiddagen, thihi.
Riktigt jädra roligt men kan bli lite jobbigt.
Men tisdagar är roliga, ja förutom att vi har engelska, höhö.
Men sen efter skolan blir det SSU och TEEEEATER IGEEEN!
Haha, nej man kan få nog av teater, thihi.
Men min lärare i skolan och teaterlektionen måste typ ringa varandra varje tisdag för ibland gör vi samma saker, haha KUL ;)
Nejdå övning ger färdighet och om några år står jag där på DRAMATEN i Stockholm.
Gu, ja verkligen bra på att drömma, me likey.
Ne, jag ser bara in i framtiden.


Ville bara säga att:
Jag tycker min näsa är cool i profil!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0