Kommer ni ihåg (ESC)? del1

God kväll på er.
Tänkte göra mitt första "kommer ni ihåg ESC" inlägg, jippi.
Och först ut är ett land som jag typ ALLTID har hejat på...
Fråga mig inte, höhö.
Jo, jag har alltid hejat på dom tills de tävlade med en discokula, uch.
Ni vet vilken land jag snacka om va?
UKRAINA!! Ofc...
Och detta bidrag drogade jag samma år som bidraget tävlade.
Min kompisar tyckte jag var hel knäpp och bad mig att stänga av, buhu :(
Och sen hel plösligt kom jag och tänka på den häromdagen, märkligt.
Men jaja här är den igen, hands up for Ukraine 2005!



Info:
Låt: Razom Nas Bahato
Artist/artister: Greenjolly
Plats i tävlingen: 20
Poäng i tävlingen:30

Vinnare samma år: Grekland med låten My Number One


Blev första delen bra?
Saknar ni något?
TELL ME!!


Kommentarer
Postat av: Ottilia

ESC :) Längtar!! :D Dock inte att det ska vara i Azerbaijan, hade varit roligare i Sverige såklart.



Sv: Haha, bra tänkt där! Så kan det faktiskt vara :) Revanch...:P

2011-10-30 @ 21:14:34
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0