Brum brum...

God kväll på er!
Denna dag har varit väldans händelserik.
Eller i alla fall lite.
Jag och Jenny har gjort något riktigt oväntat.
Ledtråd:
Brum brum, haha.
Kan ni gissa...
JA VI HAR KÖRT FUCKING GOKART!!
Haha, gu va kul det var men fett läskigt när man skulle sväng.
Någon vi helt klart ska göra igen, kommer bli värsta proffset, haha or not.
Men riktigt mega kul asså.
Vi hade tänkt att göra det när Jenny fyller 17 men ikke sa nicke.
Men jag gör gärna om det!!
Och när jag fyller 17 så ska vi klättra, fett kul ju :)
Men vi fotade ju också, shit va de blev lyckade riktigt snygga!
Brukar inte bli så himla nöjd, men denna gång OJOJOJ, grr hot hot!
Hahaha, kommer att få bilderna på tisdag (kan lägga in dom på onsdag) och då jäklar blir det bildbomb!
Men ni kanske kanske kanske kan få 2-3 bilder idag, hm...

Men jag kan bjuda på denna snygga bild:


PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0