Tjulululu, kämpa kämpa!!

God kväll på er!
Hade värsta chill-dagen igår, där av ingen bloggningen.
Min plan va lixom chilla nu när du kan innan du måste plugga.
Och oj va ja måste plugga denna vecka och jag ee fett trött fast ja haft lov.
Skol-trött?? Ooo YES om f*n, höhö bara tre år kvar bara bita ihop ;)
Men jaja, har ju fan snart lov igen, haha...mindre kvar än va ja har gått i skolan till lovet ju, nice.
Okej, nu tillsammans ska vi tänka positivt, tillsammans är vi starka!!!
KÄMPA KÄMPA KÄMPA!! Hahaha, är ni taggade nu??
Ne nu får jag sluta leka hejaklack, nu är reklamen slut.
Nu jäklar blir det tjulululu tjulululu!!!
Mitt stora feta syrianka bröllop...JIPPI!!

Puss på er fina personer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0