Stockholm i miiiiit HJÄÄÄÄÄRTA!!!

GOOOOD KVÄLL mina fina läsare.
Sitter här och försöker lyssna på musik, nätet eee liiite segt, höhö.
Har btw bränt mig på tungan, så kan det gå när mamma lagar mat, thihi.
Men gott va det o nu ee jag mätt o belåten.
Va ju som sagt i Stockholm igår och det var ju inte bra...
NU VILL JAG BO DÄR MER ÄN FÖRUT!
Hehe, just love den staden asså, helt underbar och dagen var likaså.
Det blev Fotografiska, äta på Hermans och shopping.
Shoppade typ inget, what lixom??!?
Men det blidde en rosa kjol från Monki, te och två grejs från Designtorget.
Appråpå rosa, jag har inte längre rosa toppar...BUHUHUHU!!
Färgen fick ur första tvätten, blä uch fy o bajs!
Jag som älskade, så grymt snyggt men nej färgen ville inte vara kvar!!
snälla hjälp mig, någon som vet bra hårfärg som finns i färgen: ROSA!...hör av dig!!

PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Linda

När jag var ung (typ hundra år sen) så köpte jag en spray som gjorde håret rosa och hade det på topparna, fick alltså spraya om det varje gång jag tvättat håret men fint var det!



Vänta, ska fråga ena bror vart han köpte sin för han hade rosa förra året då han förlorat ett vad....

2011-11-04 @ 22:18:37
Postat av: Linda

Shock i Stockholm sa bror

2011-11-04 @ 22:19:21
Postat av: Linda

På bluefox.nu finns det för 69kr, man måste dock köpa för minst 100 kr men om du köper två paket så. Frakt 40 kr.

Lycka till:)

KRAM

2011-11-04 @ 22:26:03
Postat av: little me

Linda, va fint att du la ner tid på att leta upp en affär ;)

Gu va synd att jag va i Stockholm i går då...:( Får väll dra dit nästa gången. Jaha, nice! Ja, varför inte...men vet ej om ja får skicka hem saker från nätet om det ikke ee H&M och sånt (du fattar). Men får titta runt på sidan, annars får ja be någon annan köpa XD 180kr...hm får tänka på saken.

TAAACK!!!

2011-11-04 @ 23:22:52
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0